MujganisMom ben ilk yaptığımda 0.5 ti ikincisini 8 gün sonra yaptırdım 108 çıktı sonrasında iki gün arayla kan vermeye başladım değer az yükseliyor diye dış gebelikten şüphelendiler
Zaten sonra 304 çıktı iki gün sonra yine yaptırdim 760 çıktı yavaş yükselirsede korkmayın yani