Sat martın 2 si. Ovülasyon testlerini düzenli yapamadım ama 16 sında yaptığımda ya yumurtlama zamanıydı yada çatlamıştı çok emin değilim. Dünden beri arada sırada su gibi akıntı gelince şüphelendim. Biraz önce erken gebelik testi yaptım ve çok hafif belliydi pozitifti. Sizce bu kadar erken belli olurmu