Ruzgargulus kızı bulana kadar devammmm, yapılış aşaması zevkli ne de olsa diyorum 🤭 aaa tövbe diyen oluyor hafaga😄
Allah da biliyor ya ikinci bebeğim oğlan ise çok sevinirim, ismi bile hazır 😊 hep iki oğlum olsun hayali kuruyordum, ilk oğlumu doğurduktan sonra… Şey diyen bile var. Sen kızın olmaz diye düşündüğün için, bilinçaltında kendini hazırlıyorsun ki oğlan olursa üzülmeyesin.. bak bak bilim insanına bak!
Ayyy sıralı olur inşallah, aman Allah kız versin güldürsün yüzünü gibi nice saçma sapan sözler. Tek dileğim şu an için sağlıklı olması🤲🏻 eli yüzü, ayağı, kafası kolu bacağı düzgün olsun, iç organları, duyu organları tam olsun 🤲🏻 hiç önemli değil cinsiyeti, sağlıklı olduğu sürece kız da erkek de mutlu eder bizi 😊
Dün diyorlar ki belki bu mavi/yeşil gözlü olur 😄 ay görsün de gözleri, rengi mühim değil dedim. Tabi ilk bebek kahverengi gözlü olunca kırmak istemiyorsun kendini dimi diyorlar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ hmmm evet, sonra çok üzülüyorum dedim 🤷🏻♀️🤦🏻♀️