Deletedmom667 Zeynepdgdln bnm doktorumda üre içermeyen boyayla boyatabılırsın dedi.. Her kuaforde bulamazsı kalıteli kuaforlerde wardır dedi bılemedım
Deletedmom667 Zeynepdgdln nasıl yaptırabılır asıl ombre en zararlısı.. Doktorum sırf ombre kesınlıkle yasak dedı dıe hamıle kalmadan ombremı yenıledım😂
Betulayaz NazliBlt Valla oryalda kullandım boyada kullandım çok ince düşünmemek lazım benim görüşüm tabi bu
NazliBlt Betulayaz yani haklısınız tabi sonuç olarak ilk 3 aylık hassas dönemi geçtim benim için önemli olan emzirme dönemi şuan
Zaza8888 NazliBlt canım ya senı bulmuşken bende sorayım benimde saçım kızıl şuan sarı ıstıyorum acıcı olmadan olmaz gibi açsam sonra boyasam sence kapatırım kızılı 😃😃 ay senın konunla pek alakasız ama k bakma bende bu acıcıyı deniycem bu arada zerdeçalı
NazliBlt Zaza8888 aa aşk olsun post senin dilediğin gibi yaz 😘 ben hiç anlamıyorum valla yanlış bilgilendirmiyim şimdi 😊 çünkü bende direkt kızıldan siyaha geçtim 😂
Polo Berraaa18 hamilelikte sakıncalı deildir herhalde demi. Zerdaçal tüketmek zararlı deilse sürmekte deildir :) Baharatlardan korkar oldum da biraz
imranaraz NazliBlt yaa bende boyattım yediğin içtiğin hangi şey organik bu devirde 🤔 beş aylıkken boyattım ilk üç ay çekinmiştim. 38.haftadayım bi problem görünmüyor bebişte yani takılma bence boyat gitsin☺️☺️☺️