NazliBlt ben kuaförüm boyanın bitkiseli olmaz 👎 bitkisel olan hiç birşey içerisinde amonyak olmadan reaksiyon göstermez. Yani saçını boyayacaksan eğer normal boya ve bitkisel boya arasında çok küçük bi fark var o da bitkisel boyaya verdiğin paraya değmez. Açıcı olarakta her türlüsü her zaman zararlı. Bunun için doktoruna danışmalısın ilk trimester sonrası saç derisinde açık bi yara olmadığı sürece bi çok doktor izin veriyormuş. Ama benim doktorum izin vermemişti 35. Haftadayım vazgeçtim artık.