İki sefer yaşadım aynı durumu bebek gelismemisti kalp atışı hiç duyamamistim 10 haftalıkken kürtaj olmuştum ikisindede hemde anestezi almadan canımdan can gitti resmen 10 doğum yapsaydım daha iyiydi ama sende herhangi bir hastalık yoksa anesteziyle yaptır ikinci düşüğünde eğer genetik test yaptirmani öneririm bende kan pihtilasmasi çıktı hamile kalır kalmaz iğneye başladım şimdi 27 haftalık olduk şükür rabbim sanada en kısa zamanda sağlıklı bebek nasip etsin 🌸