GirlandBoy_Mom Melissayda benimki tam 11 de zar zor buldum yok Allah’tan denk geldi talep istemiştim canım
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom Allah’ın izniyle çok güzel gececek canım benim güzel haberlerini bekliyorum🤲🏻♥️🥰
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Hayırlı güzel haberlerle inşallah bitanem. 🤲🥰 Ben Cuma günü gideceğim hem ayrıntılı sonucumu göstermeye hem de minik kızımı görmeye. 🥰
GirlandBoy_Mom 2Princess1Mom inşallah kuzum çok sağol 💓sende hayırlı güzel haberlerle gel inşallah🤲 🩷
Mavili1480 GirlandBoy_Mom İnşallah hayırlı haberlerle kuzum 🥰 bizim 4 nisan 11 gün oğluşu özlemeye devam 😊
GirlandBoy_Mom Mavili1480 inşallah canım benim 🤲💓daha varmış ama olsun sağlıklı olsunlar da bu ara ağrım arttı inşallah herşey yolundadır😓🤲
Mavili1480 GirlandBoy_Mom İnşallah canım bir sorun yoktur içini ferah tut 🤲 doktorum 3-4 hafta sonra gel demişti banada 😊
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi güzel düşünüyorum aşkım zaten ama bu 2 3 gündür ağrılarım arttı elimi herşeyden çektim kızımla bile ilgilenmiyorum doğru düzgün en çok da beni bu üzüyor 😓
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom zor ya kuzum hamilelik kolay değil sen kendini yorma düzelir zaten herkeste olan bisey cok su iç dinlen gerisi kolay inşallah 🤲🏻♥️🥰
Meriveannesi GirlandBoy_Mom canım benim herşey güzel geçecek inan güzel haberlerle yazacaksın burda içinden inanç eksilmesin yeterki 🥰😘🌸
Meriveannesi GirlandBoy_Mom sende canım🥰 çarşamba gidicem bende şeker yüklemesi için biraz korkuyorum