GirlandBoy_Mom Kızlar Yarın perinatoloji riskli gebelik bölümüne randevum var oğlumu yine detaylı göreceğim süreç nasıl ilerleyecek onun heyecanı ve korkusu var birazda içimde inşallah güzel geçer 🤲💙
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom Allah’ın izniyle çok güzel gececek canım benim güzel haberlerini bekliyorum🤲🏻♥️🥰
2Princess1Mom GirlandBoy_Mom Hayırlı güzel haberlerle inşallah bitanem. 🤲🥰 Ben Cuma günü gideceğim hem ayrıntılı sonucumu göstermeye hem de minik kızımı görmeye. 🥰
GirlandBoy_Mom Esra-kk inşallah canım seninle konuşmuştuk sanki benim postumda seninde mi bebeğin eşi aşağıdaydı
GirlandBoy_Mom Melissayda benimki tam 11 de zar zor buldum yok Allah’tan denk geldi talep istemiştim canım