Sizler sanırım tedbir amaçlı oldunuz benim durumum baya vahim 6mm le oldum serkilaj doğurmak üzereydim bana herşey yasak 10 tane ilaç içiyorum günde. Girerken bile ameliyata çok şans vermedi doktor çok şükür bi sıkıntı olmadı ama hala olmayacak anlamı taşımıyor. Tabi sürekli yatmıyorum emboli atar diye ama evin içinde ufak adımlarla gün içinde yürüdüğüm kadar. Zor bi durum ama daha önümde çok hafta var. İlk başta 27. Haftayı daha sonra 34 ü falan görmeyi planlayarak ilerliyoruz. İnş da görürüz. 🙏🧿💙