Kızlar haklısınız ben 2 çocuğumda da serklaj oldum bu 3.cu hepsi de tedbir amaçlı atıldı bana elhamdülillah sorun yaşamadım bır hata yaptım evet bende korktum sonrasında ama elhamdülillah bişey olmadı asla da bu hatayı yapmam bi daha zaten bende şaşırıyordum yapanlara ama bazen o boşluğa insan düşebiliyor benim de bı anlık oldu yani yargılamayın hemen 😔