cansureis Hayırlı olsun öncelikle herkesin doğumu farklıdır sonu güzel bitmiş önemli olan o evladınız sağlıklı yanınızda bundan sonraki süreç iyileşme süreci bende 2. Normal doğumu bekliyorum kötü bile geçse bunu dile getirmem çünkü bu platformda korku yükleniyor 😊