ylmzdry0 kızlar 11 +4 hamile kalmadan önce 55 kiloydum şimdi 59 almışım fazla mı sizce sizler ilk üç ayda kaç kilo aldınız
birannis_ ylmzdry0 benim 3 gebeliğim kilolu hamile kaldım şuan 11+4 haftalık hiç kilo almamışım ama bir önceki hamileliğim başında bende çok kilo almıştım
Sultankut ylmzdry0 70 kilo ile hamile kaldım bulantılarım yüzenden 4 kilo verdim prilama başlayınca 3 kilomu geri aldım 12+2 yim hiç almadım diyebilirim
GirlandBoy_Mom ylmzdry0 23 +2 yim hiç kilo almadım bi ara verdim mide bulantısı oluyordu devamlı şimdi aynı kilomdayım
zlemceylan ylmzdry0 ilk 3-4 ay boyunca mide bulantısı oluyordu çoğunlukla ilaçla geçti ama kendim de dikkat ettim gereksiz yememeye özen gösterdim umarım bundan sonra da öyle olur iştah artıyor tabi 🥰
birannis_ ylmzdry0 hayır tabiki gidiyor ama herkesin metabolizması aynı değil sonuçta bazıları daha çabuk kurtuluyor kilodan bazıları geç
GirlandBoy_Mom ylmzdry0 ben kızıma hamileyken 3.aydan itibaren almaya başladım ben kilo aldım maalesef şimdi de tam tersi her hamilelik de bir olmuyor tabi kilo verilir canım merak etme sağlıklı olsunlar da
hakkah24 ylmzdry0 bende öyleydim hiç mide bulantım olmadı bir baktım ikinci ay dolmadan üç kilo almışım hamileyken daha hızlı alınıyor belli ki neyse şuan 35+3 üm 8 kilodayım biraz dikkatli gitmek gerekiyor 😅
Kubra-6619 32+2 yim 64 le hamile kaldım çoğu zaman dikkat ettim 75 kilo oldum daha fazla almak da istemiyorum ama son aylar da alınır diyor herkes inşallah almam🥲