sdmnvbzkrt Bugün 5. Gün embriyosu çift transferin ilk günü dinlenerek doldu, 3 gün mümkünse yatış arada evde dolanıp yatmami önerdi doktorum daha sonra rutine dön dedi. Sizde durumlar nedir? 3 Nisan test tarihin
Tufu2 sdmnvbzkrt banada ilk gun dinlen sonra asiriya kacmadan nirmal hatayina donebilirsin demisti ben sehir disinda yaptirdigim icin gittigim sehirde 3 gun kaldim hemen yola cikmamak icin eve dindukten so rada ufak ufak yata kalka basladim rutin gunluk islerime vs yuksege uzanma ani haraketler yapma dediler bana sadece bide kabiz olmamaya calis
Smiles sdmnvbzkrt selammm bende 19 martta transfer oldum bugün 5.gunum test tarihim 30 Mart ama bayram olduğu için bayram sonu gel dedı dr ya da bi yerde yaptır dedi bakalım bekliyoruz. Bende ilk 3 gün yattım şimdi ama evde işlerimi yapıyorum yine dinleniyorum bu tüp bebek sürecinin bence en meşakkatli kısmı beklemek 🙈
Nurays95 sdmnvbzkrt merhaba öncelikle inşallah sağlıkla tutunurlar🥰🤲🏻 bende 20 martta sizin gibi 5.gün çift embriyo transferi oldum. Hiç bi belirtim yok sadece çok merak ediyorum ☺️
sdmnvbzkrt Tufu2 Evet eğilip, uzanmak da yasakmış. Sizin kaç gün oldu transfer olalı? umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza
Tufu2 sdmnvbzkrt benim bugun 19. Gunum knda pozitif ilk defa bugun doktor gidicem insAllah saglikla keseyi kalp atisini filanda gorurum saglikla kucagimiza almakta nasip olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
S-nur1 Hayırlı olsun doktorum bana da bugün dinlen sonra normal hayatına dön dedi ben yavaş yavaş dönmüstüm o da ufak tefek onun harici çok gezme vs aktivite olarak bısey yapmadım sonuçtan sonra normal hayatıma döndüm tabi daha dikkatli inşallah güzel sonuçlar alırsın 💖
mucizem4423 S-nur1 ben de artık eğilip kalkıyorum ya anl hareket yine yapmıyorum da bazen uzandığım oluyo elim evde yoksa mecbur
sdmnvbzkrt S-nur1 Yaa çok teşekkür ederim, sizede hayırlı olsun aynı güzel sonuç benimde olsun hamilesin sanırım süper 🎉 hamile duası kabul olurmuş dua edermisin benim için
sdmnvbzkrt mucizem4423 evet bazen mecbur hareketler oluyor benimde ama sonucumuz güzel olucak inanıyorum 🤗 sizin kaçıncı gün
Tufu2 sdmnvbzkrt cok sukur kese ve yollsac gözüktü karından öuayne etti inşAllah bayramdan sonrada kalp atımına cagirdi Rabbim kucagimiza almayı nasip eder inşAllah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
bebeklerim__ sdmnvbzkrt yok canım benim var da ben senin adına inşallah seninki ni görürüz demek istedim
S-nur1 sdmnvbzkrt Tabiki ederim allahım en güzellerini nasip etsin stres asla yapma düşünmemeye çalış belirtiler arama onlara takılma hiç tadını çıkar bebişin seninledir 🎀
sdmnvbzkrt Smiles kesinlikle katılıyorum sanki zaman geçmiyor gibi çok heyecanlı, öncesinde evde test yapmayı düşünüyor musun peki?
Zdiyebiri Smiles merhaba, ben de tüp bebek düsünüyorum. Ama korkuyorum. Nasıl başlayacağım bilmiyorum 😞 yardımcı olur musunuz?
Smiles sdmnvbzkrt ya onlara güvenmeyin diyor doktor ama benım bu 3. Çocuk olacak kısmetse diğer ikiside tüp bebek onlarda mesela 7.günde silik çıkmıştı bende bakalım çarşamba günü 1 hafta olcak belki yaparım ama zaman geçmiyor 🙈
sdmnvbzkrt Smiles kesinlikle geçmiyor zaman çok zormuş beklemek. Siz baya tecrübeli siniz ne güzel uzun ömürleri olsun evlatlarinizin, 3. De sağlıkla alın kucağınıza haberleselim test den sonra . Bende çok kararsızım evde yapmak konusunda