Sanırım tek yolu heyet raporu olur ama onu da almak zorunda kalacağımız bir hastalık yaşamayız umarım. Benim henüz doğumum olmadı, eylülde tekrar başlamam gerekecek ama bebek 3 aylıkken çok olası değil. Ücretsiz izin almak zorunda kalacağım gibi görünüyor