Doktorum suyumun fazlalığından ve bebeğin kilosunun ilerde olmasından dolayı istemiş ama yaptırmadım onun yerine şeker ölçüm cihazı aldım şuan sabah öğle akşam sürekli kontrol ediyorum hiç şekeri yükselen biri olmadım çünkü aksine genellikle düşüğe yakın olurdu karbonhidrat vs dikkat ederim ki şuana kadar dikkat etmediğim gün bile 100 mg geçmedi elhamdurillah 🤲🏼 doktorumda takip ettiğim için daha iyi dedi 👍🏼 yaptırmak istemeyenler için bir alternatif zaten her evde bulunması gereken bi cihaz çok pahalı da değil