tazeannesese kedili1anne benim doktorum yükleme yapmayalım açlık tokluk yapalım dedi. Dahiliye ye yönlendirdi, dahiliyeye gittim söyledim yükleme yapalım dedi hbA1c istedim yapmadı bende sinir oldum yükleme yapmadım. Ewde kendim olcuyorum şimdilik yüksek çıkıyor gebelik şekerim War yani
cakethesel kedili1anne Kulaktan dolma bilgilere inanmayın ya,doktorunuz ne diyosa onu yapın.Şeker yüklemesi bebeğe zarar verecek bir şey olsaydı doktorlar yaparmıydı hiç… İnsanlar korkutmaktan baska hiçbir işe yaramıyor
AybenYB kedili1anne yaptırdım, herhangi bi sıkıntı yaşamadım, bence yaptırılmalı, gebelik şekerim çıktı yaptırmasam bilmeyecektim, şeker bebeği çok etkiliyormuş
AybenYB Gmry bana da aynısı oldu, şeker hastası değildim normalde, gestasyonel şeker çıktı ve 6. Ayımda sadece 2 kilo almış olmama rağmen
Gmry AybenYB inşallah sağlıkla zamanında bebeklerimizi kucağımıza alırız çok kaygılanıyorum düşündükçe
AybenYB Gmry inşallah 🙏🏻 hem hamile olup hem gebelik şekeri olmak çok zor, canım sürekli tatlı çekiyor oğlum olacak inşallah, aşerme söz konusu zaten, istediklerimizi yiyememek çok stres yaratıyor
Gmry AybenYB ben deneyerek ne yiyip yiyemeyeceğimi bulmaya çalışıyorum benimde oğlum olacak inşallah ve tatlı isteğimi bastıramıyorum bu yüzden deneme yanılma şeklinde az az tatlı yediğim oldu aralarda yarım baklava dilimi yedim şekerim yükselmedi tabi bunu sırf nefsimi köreltmek için yapıyorum çok nadir de olsa. Diğer türlü inanın uykumdan uyanıyorum tatlıya öyle bir düşkünlüğüm oldu hamileliğimde.
AybenYB Gmry ben de kontrollü bi şekilde yerim diye düşünüyorum bir hafta yemeyip bir hafta 1 günlüğüne yemek gibi az olmak kaydıyla
tazeannesese AybenYB 😄 benim de o kadar çok hayalim War ki. Halbuki hamileyken her şey yicem kilo takıntım olmaz dedim şeker çıktı her şey yiyemiyorum şimdi de dogurunca yiyecem diyorum 😄 sanırım gebelik şekeri çıkan tüm hamişler o günü bekliyor
Gmry AybenYB porsiyon değilde tadımlık yediğimde yükselme olmuyor böyle idare etmeye çalışıyorum ama çok zorlanıyorum canımın çekmeyeceği herşeyde canım kalıyor😂 markete gidesim gelmiyor yani o derece etkilendim bu durumdan ama alışacağım mecbur
AybenYB Gmry of of sorma valla dışarı çıktığımda fırınların falan yanından geçerken duyduğum kokulardan bahsetmek istemiyorum bile çok fena oluyorum 😂
AybenYB tazeannesese gerçekten öyle valla bizdeki de şans 😂 benim hiç şeker hastalığı geçmişim de yok şok zor bir şeymiş, aşırı kilo da almadım niye böyle oldu bilmiyorum zaten iştahı açık biriyim çook zorrr allah bizi kurtarsın bebişlerimizi de sağsalim kucağımıza versin 🥹🧿
tazeannesese AybenYB amiiinn her şey bebişlerimiz için onlar iyi olsun sağlıkla zamanında gelsinler yeter ki. Sürekli internetten araştırıyorum ne yenir ne iyi gelir diye. Benim de şekerim yoktu zaten kilolu biri de değilim şekerli şeyler de yemezdim sewmem şekeri pek ama gebeyken insanin yiyesi geliyor. Çok kilo da almadım doktor iyisim diyor 27 haftalık olcaz bugün 7 kilo aldım
yagmur_17 AybenYB canim bendede gebelik sekeri var ama canımin istediginden azar azar yiyorum ben acikcası yoksa baska birsey yesemde o beni asla kesmiyor insulin kullaniyorum buna guveniyorum belkide
Hzldem kedili1anne kesinlikle yaptırın. Bende vardı gebelik şekeri doğumunuzu,dopum anınızı bile etkileyen birşey bebek için çok önembir konu. Karşı çıkanları anlayamıyorum. İnşallah yaptırırsınız
AybenYB tazeannesese ben de aynı şekilde, 25+5teyiz 2 kilo aldım doktorum takdir ediyor hep, tek sağlıklı gelsin de bebiş katlanıcam bi şekilde 🥹
tazeannesese AybenYB e sen hiç almamissin ki maşaallah o iki kilo da bebek,rahim, plasenta, su falan yani 🤌☺️