Merhaba ben 9. Gün negatifi görmüştüm 13. Gün çok silik bir çizgi ile pozitifi yakaladık şuan 6. Haftamızdayız ve kalp atışı için dualarınıza talibiz teyzelerimiz🙏 7 ay denemiştik bir problem olmamasına rağmen gebe kalamamıştım bir hafta letu kullandım ardından iğneyi vuruldum, iğneden önceki muayenemde 3 adet 16 mm ilk yumurtam olmuştu. Vurulmadan önceki iki gün cinsel perhiz yapmıştık ama aklınızda bulunsun sperm kalitesi açısından. Vurulduktan sonra da 24. Saat ve sonrasındaki bir haftayı değerlendirdik. Çatlama ağrısı çok şiddetliydi hatta ilişkide bile baskı hissi olmuştu. İlk kez deneyen varsa diye bendeki durumu anlatmak istedim umarım hepimiz sağlıkla bebişlerimize kavuşuruz ❤️🙏