Zubeyde16 çok yorucu bir süreç kuzum o kadar iyi anlıyorum ki seni🥺 ben de 1,2 ay daha çatlatma iğnesi denerim sonra rahim filmi, aşılama olarak gideceğim sanırım. İnşallah hiçbirine gerek kalmadan biz de alırız güzel haberi, mutluluktan ağlarız bu sefer🥺🤲🏻