Busce1 Arkadaşlar yeminle yıldım.Bata 3 gün var test yaptım silik çizgi çıktı ama bende sıfır heyecan.Sürekli aynı şeyleri yaşamaktan aşırı bunaldım.Birgebeningünlüğü test güvenilir mi. Bu testte silik çizgi görüp hamile olan var mı ?
Zeyyas Busce1 prodoctor en güvenilir test olarak görülüyor onda bile yanılma oluyor bence hep kan testi doğru olan
Saliya07 Busce1 merhabalar bende birgebeningünlüğü testleri ile öğrendim gebeliğimi ben güveniyorum piyasadaki en sahici sonucu veren testler bence içinizi ferah tutun her şey nasip çok silik bir çizgi bile olsa ihtimal var unutmayın
DuruDefne_mommy Busce1 stres yapma canım internetten alabilirsen awox al bende hiç yalancı çıkarmadı kuruma çizgisi bile yoktu ama dün ilk defa çıktı kan verdim sonuçları bekliyorum yani güvenilir bir test kesinlikle öneririm
nuraymommy Busce1 canım üç çizği olan kısma tıkla orda resim yükle var direkt kopyala yapıştır bakalım ☺️
KLORAKHANIM Busce1 daha test sararmamış muhtemelen kuruma degil pozitif gibi düşüniyorum istersen tekrarla bir daha pozitif görürsen vardır muhtemelen
yesildeniz_ Busce1 hevesinizi kırmak istemiyorum ama ben bu testten hiç memnun kalmadım. Bu testte ilk dakikalarda bile böyle bi çizgi çıkıyor var mı yok mu anlayamıyorsun. Ovulasyon testi çok güzel ama gebelik testini geliştiremediler bi türlü
KLORAKHANIM Busce1 inşallah rabbim gönlüne düşenin en güzelini nasip etsin 🥹 test alma durumun varsa yatçrın da tekrarlayabilirsin bence
Busce1 nuraymommy bata 3 gün var emin olmadan kan testi vermek istemiyorum hastanede herkes tanıdık 🤭
Busce1 nuraymommy birde hiç belirtim yok normalde göğüs hassasiyetim olurdu aksi gibi o da yok sadece sol kasıkta ara ara giren hafif bir ağrı
Busce1 yesildeniz_ evet ilk dakikalardan oluştu daha önce de silik çizgi muhabbeti yaşadığım için çok heveslenmedim zaten 🥲
Meridaily Busce1 evet bugün yaptım kaset test nova diye bir marka negatif😔 yarın awox yapacagım olmadı kan veririm sonrasında