_Nazendeem yok balım kesinlikle haklısın 5 kere olsa 5 kere beğenirim bu mesajı ahahhd hiç o strese girmeye değmez Allah korusun Rabbim yazmasın hepimizden uzak tutsun olumsuz bir şey olsa dahi şu an zaten yapılabilecek hiçbir şey yok, o yüzden akışa bırakalım gitsin keyfini sürelimnm inşallah sağlıkla kucaklarımıza almak nasip olur💞🌸