Sena1359 kuzu bir tane takviye kullandım içinde bütün folikasit başka bütün Bebek’te faydalı olacak her şey vardı ilacın içinde ismi poliversin ben o ilacı çok beğeniyorum ve ben onun üstüne hamile kaldığımı düşünüyorum en son doktor kontrolüne gitmiştim normal böyle yumurtamı 28 mm olduğunu görmüştü kist de olabilir yumurta da olabilir dedi ve değerlendir dedi ve ben ovulasyonla takip ettim günlerimi Yumurtlamadan bir gün önce değerlendirmiştim çatladıktan sonra iki gün üstüste değerlendirmiştim yani başka bir şey yapmadım hala o ilacıma devam ediyorum öyle