Allahım ilk gebeliğimde kabızlıktan oldu Rabbim o nasıl bir ağrıdır aylarca çektim otlar sıcak sular kremler zeytinyağları ısırgan otları neler yapmadım ki doktor bırakmadım bir dönem geçti tekrar başladı doktor kronik olduğunu söyledi ameliyat oldum çok şükür rabbime geçti