Kk39 Fatmanurakbltttt bizim 13 gün oldu aynı şekilde cihaza bağlı devam ediyor henüz beslenmede başlanamadı midesi kabul etmiyor anne sütünü henüz 33. Hafta oldu 31 de doğmuştu darısı bizimde başımıza
Kk39 Fatmanurakbltttt devam ediyoruz 26.gün bugün inşallah daha iyi olcak belli zamanlarda riskler oluyor yine cihaza devam ediyoruz solunum için 🙏hayırlısıyla sağlıkla kavuşşak inşallah
Tatlisanne42 Fatmanurakbltttt rabbim kızını sna bağışlasın canım inşallah biran önce iyileşir de kucağına alırsın rabbim yüzünüzü güldürsün herzmn 🤲