Fatmanurakbltttt Nst sonuçları iyi çıkmadığı için 33 haftada doğum yaptım kızım 2800 doğdu şuan ağızdan solunum cihazına bağlı nekadar kalacağını bilmiyorum hiç dokunamadım bile yavruma yoğun bakımda dua edermisniz çabucak iyileşmesi için 🙏
Serrasmsk Fatmanurakbltttt Allah acil şifalar versin kilosu guzel doğmuş yakında kucağınıza alırsınız inşallah
sfay Allah yardımcınız olsun bebeğiniz sağlıkla ordan kurtulsun inşallah 🤲🏻 hangi hastanede doğum yaptınız bebeğiniz de orda mı yoğun bakıma alındı acaba
Fatmanurakbltttt sfay amin inşallah. Şanlıurfa özel academia hastanesinde doğum yaptım Orda alındı küveze
Kartanesi-24 Fatmanurakbltttt ciğer geliştirici iğne vurulmuşmuydu acaba Rabbim şifa versin bir an önce yavrunuza kavuşun inşallah bu mübarek günlerde 🌸🤲🏻
Fatmanurakbltttt Kartanesi-24 teşekkür ederim inşallah 🙏 ciğer geliştiriciyi doğumdan 10 gün önce yapmıştım 2 doz
Serrasmsk Fatmanurakbltttt bu posta yorum yapmışım 36 da doğdu solunumdan kuvezde şuan çok zormuş.. siz ne yaptınız aldınız mı kucağınıza
Beri-4835 Fatmanurakbltttt Serrasmsk Kk39 Allah gözü yolda gönlü hasrette olan tüm Annelerimize sabırlar versin. İnşallah bebeklerinize sağlıkla kavuşursunuz.
Kk39 Fatmanurakbltttt bizde aynı durumdayız 31 haftalık 1600 gr doğdu ciğerlerden sıkıntımız var cihaza bağlı entübe olarak nefes alıp veriyor rabbim onları bize sağlıkla bağışlayacak inşallah kötü düşünmemeye çalışıyorum zorluyorum kendimi herşey güzel olcak inşallah
Fatmanurakbltttt Kk39 nasıl durumu benim bebeğim taburcu oldu ama nefes almasında yine zorluk çekiyor
Kk39 Fatmanurakbltttt bizim 13 gün oldu aynı şekilde cihaza bağlı devam ediyor henüz beslenmede başlanamadı midesi kabul etmiyor anne sütünü henüz 33. Hafta oldu 31 de doğmuştu darısı bizimde başımıza