ghostty çok saolun inşallah. Benim gibi olanların durumunda devlette tüp bebek yapılmıyor bir çocuğu olanlara. Ama benim durumumda olanlarındanxaten devletteki tüp bebek tutmuyor özele gitmek gerekiyor aslında bugün özelden randevu alıp yarın gidecektim ama o cesaret hiç gelmedi cesaret edemedim sabah kadar uyuyamadım kötü şeyler duyacam korkusu ile olmayacak korkusu ile gidemedim. Evet bir sürü takviye kullandım hala da kullanıyorum yaklaşık 1.5 ay kendim diyet yaptım sağlıklı beslenme ardından 2 ay da diyetisyenden kendim paket aldım sağlıklı beslenme için o da geçen hafta bitti 1 ay daha alıcam diyetisyende bende senin yerinde olsam 1 ay daha yapar öyle giderim doktora dedi bakalım ne olacak inşallah bir mucizede bana olur isteyen herkese dileyen herkese olur. Bu arada 003 amh devlette
001 amh özelde farklı yerlerde yapılmıştı korkudan bi daha cesaret edip amh veremedim