mom_baby25 Tüp bebek tedavisi önerilip ilk denemede başarılı olanınız var mı kızlar Amh değerim düşük olduğu için tüp bebek bölümüne yönlendirildim 2 başarısız aşılamam var
sehnazz000 mom_baby25 değeriniz be yaşınız kaç ? Bizim bi tanıdık var eşinde sıkıntı vardı ameliyat oldu kendinde de bir takım sıkıntılar vardı ilk denemede tuttu tüp bebek
herseyguzelolacak6 mom_baby25 Arkadaşım İzmir de tek seferde taze transfer ile 0,06 amh ile gebe kaldı geçen sene oğlu doğdu şimdi 4 aylık. Ona aşılama yapıldı 2 ay evvelinde o tutmamıştı ilk tüp bebekle hamile kaldı. Benimde rezervim çok düşük 003 ben gebe kalamadım 2 kere tüp bebek denedim tedavi iptal edildi
Lemans 29 yaşında 0,33 amh ile aşılamayla gebe kaldım. 34 haftalık olduk ❤️ Amh tek başına gebeliğe asla engel değil moralinizi bozmayın. Gebelik için 1 tane sağlıklı yumurta yeterli ❤️Mutlaka başka şeyler de eşlik ediyordur Sizin kaç ve yasınız ?
Zeyomeroglu mom_baby25 benimde amh 0.70 bende 31 yasındayım fsh 14.70 2 gün önce tüp bebeğe basladım banada normal yolla cocuğun olmaz dediler 2 gündür iğneleri vuruluyorum
Lemans Zeyomeroglu bunun sadece amh bakarak mı söylediler . Eltim kendiliğinden evliliğin 6. Ayında 0,16 amh ile gebe kaldı
herseyguzelolacak6 ghostty İzmir şerife dikayak hocada tedavi gördü çok memnun kaldı. Ve taze transfer olduğu için düşünün bu ay bisey yok tedaviye başlıyorsunuz diğer ay hamile kalıyorsunuz arkadaşım o kadar şanslıydı ama doktoru harika biriydi keşke bende kendisinde tedavi olma şansını bulabilseydim bana şehir olarak uzak olduğu için ben gidemedim malesef
herseyguzelolacak6 ghostty rica ederim sizinse mi düşük Amh ? Peki gitmeyi düşündümüzmmğ kendisine merak ettim ?
ghostty herseyguzelolacak6 Canım evet 1 in altında. Gitmeyi düşünmüştüm ama güvenimi sarsacak bazı durumlar yaşadım. Ben de tek bir doktorla kalmak istemediğim için Ege üni den Ferruh hoca ya gittim ve onunla devam etmeye karar verdim. Sağlık konularında doktora güvenebilmek ve iç rahatlığı çok önemli.
herseyguzelolacak6 ghostty evet haklısın cnm insan güvenemeyince bence gitmemeli zaten. İçine sildiğin yerle devam et inşallah güzel haberler alırsın cnm benimde rezervim düşük ama çok çok düşük menapoza girdim giriyorum yani hurdan bu mucize olursa diye bekliyorum bende bi umut
ghostty herseyguzelolacak6 amin canım teşekkür ederim. Çok mu düşük, üniversite hastanelerine falan gittin mi, hangi şehirdesiniz. İzmir de olsaydınız Ege ye de bir gidin derdim🥺 Ne kadar doğru bilmiyorum tabi ama 0.03 le falan hamile kalan kişiler olduğunu duydum. Bir tane bile yumurtanızın olması yeterli diyordu doktorum. Ama bütünüyle değerlendirilmesi lazım tabi diğer değerlerle beraber😔
herseyguzelolacak6 ghostty evet cnm çok düşük 003 ve 001 çıktı iki ayrı testte 1 ay ara ile yaşım 33 çok şükür bir evladım var benim doğal yolla oldu ona kardeş için uğraşıyorum çabalıyorum çok canım yanıyor o çok istiyor bende istiyorum ama nasip olmadı. İzmire gelemem cnm ben çok uzak bana ben Ankaradayım İzmire gitmeyi şerife hocaya gelmeyi çok istedim arkadaşımda çok ısrar etti ama gelemedim maalesef çocuğumun okulu da olduğu için ancak burada olabilir. Burda da var 001 ile gebe kalan çok gittim 2 defa 2 tane yumurtam vardı biri geçen sene Kasım biri geçen sene temmuz ikisinde de 2 yumurta ikisinde de yumurtalar büyümedi tedavim iptal oldu. Maalesef şu an öylece bekliyorum
ghostty herseyguzelolacak6 değerlere aynı hastanede mi baktırdınız? Çünkü bazen hastanelerin sonuçları birbirinden farklı olabiliyor. Ankara daysanız zor evet haklısınız. Çünkü git gel yapmak gerekiyor zor olabilir çocuğunuzun okulu vs derken..Yumurtanın gelişmemesi vs kaliteyle de alakalı sanırım. Mesela yumurta kaliteniz için doktorunuz iğneler öncesi takviye vb farklı ilaçlar falan kullandırttı mı size. Beslenmeniz vs hepsi aslında önemli. Az önce bir yazışmaya denk geldim. Ankara da Bilkent hastanesinde tüp bebek ten bahsetmişler. Oraya gitmiş miydiniz🥺 Bu arada doğal yolla bir çocuğunuzun olmasına da çok sevindim. İnşallah ilerde daha güzel sonuçlar alırsınız♥️
herseyguzelolacak6 ghostty çok saolun inşallah. Benim gibi olanların durumunda devlette tüp bebek yapılmıyor bir çocuğu olanlara. Ama benim durumumda olanlarındanxaten devletteki tüp bebek tutmuyor özele gitmek gerekiyor aslında bugün özelden randevu alıp yarın gidecektim ama o cesaret hiç gelmedi cesaret edemedim sabah kadar uyuyamadım kötü şeyler duyacam korkusu ile olmayacak korkusu ile gidemedim. Evet bir sürü takviye kullandım hala da kullanıyorum yaklaşık 1.5 ay kendim diyet yaptım sağlıklı beslenme ardından 2 ay da diyetisyenden kendim paket aldım sağlıklı beslenme için o da geçen hafta bitti 1 ay daha alıcam diyetisyende bende senin yerinde olsam 1 ay daha yapar öyle giderim doktora dedi bakalım ne olacak inşallah bir mucizede bana olur isteyen herkese dileyen herkese olur. Bu arada 003 amh devlette 001 amh özelde farklı yerlerde yapılmıştı korkudan bi daha cesaret edip amh veremedim