Ssozdmr bende 5.haftadan 12.haftaya kadar yatmıştım kuzum igne kapsul mahvetti beni . Şimdi 14 olduk . 1 haftadır ayaktaydim fenalaştım bugün. Yatmaktan da psikolojim bozuldu artık. Valla hayırlısı olsun Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.