Nazli_orhan ilk 3 gün zaten yapamadım korkudan bi ara geldi afedersin ıkınmaya korktum yapmadım 😅 sonra daha kolay yaptım, sürekli sütkan içiyorum zaten 🤭 hem bol süt olsun hem kabızlık olmasın diye. Epeyce toparlanmış gibi bugün 5. Günüm bakalım iyileşir inşallah. Ne kadar sürede dikişi düşüyor biliyor musun?