Kızlar doğum sırasında epizyotomi yapıldı ve dikiş atıldı. Hemşireler bir hafta boyunca gazlı bez ve sulandırılmış batikon ile temizlememi söyledi. Doktoruma muayeneye gittim artık sürme dedi ama sızlıyor. Batikon sürmedim zamanlar da sızısı iyice arttı gibi oldu 😶🌫️ ne yapacağımı şaşırdım. Siz ne yapıyorsunuz dikiş bakışıyla ilgili? Daha 4 günlük sızlaması normal mi? Ne zamana kadar devam ediyor