sedaaks Kızzlar nasıl hissediyorsunuzzz mide yanmaları hat safhada hiçbir şey geçirmiyor artık 🤦🏻♀️ bu haftadan itibaren hurma ananas kombosu yapacağım 😂 ya bayramda doğurursam nasıl olur vs aklıma takılan çok şey var
Zhra42 sedaaks Benimde yanmalarım oluyor 37+3 oldum bugün ahududu yaprağı aldım demleyip içecem çok duydum içenleri bakalım
Nergisimmm sedaaks 37+2 hurma yemeye başladım sancılarım var ama düzenli değil mide yanması çok yüksek geçmiyor gece uykuları haram
Hanzademerve sedaaks 37+1 mide yanması fulll Düzensiz bebek kasılmalarım var 🦦 sezeryan olcam 2 Nisan da o yüzden doğumu başlatma gibi bi niyetim yok oturuyorum öyle 🤣💆🏼♀️
Edanurylm sedaaks bugün 37+0 olduk ama iki gündür bebek hareketlerinde azalma var gerçi temizlikte yapıyorum dip köşe bayram temizliği acaba onun için mi böyle oldu yoksa bir sıkıntı var mı kasılma falan yok ağrı giriyor ama oturunca geçiyor
Ecemom_ Zhra42 ben de 37*1 oldum. Doğum belirtisi yok çok fazla. Hurma yesek ananas vs yesek doğumu tetiklesek bir zararı olur mu ki
Hmdylvc Edanurylm ben de 37 ye 2 güne giriyorum. Son 2 gün ben de çok hissedememistim ama günün yoğunluğuna vermiştim. Bugün çok şükür çok hareketli. Bı de bi tarafa toplanmalar çok oluyo bugün. Erken gelmez inşallah 🙈
Edanurylm Hmdylvc evet benimde bir tarafa toplanma çok oluyor hareket etmesi bir tarafa gidiyor ve toplanıyor o kadar inşallah gelmez birde benim bebiş 2600 normal mi
Ekincek Edanurylm bende 37+2 deyim 2740 bir hafta önceki kilosu, bana bir hafta geride dedi doktor ama normal sınırlarda yine de dedi
Hmdylvc Edanurylm bence normal benimki de o civarlarxa geçen hafta bakmıştı doktor. Yarın yine gidicem bakalım kaç dicek.
Momellaa sedaaks bende yanmadan ziyade makat geliş kafası mideme dayanmış durumda 2.gebeliğim o yüzden sezaryen olucam bu aralar ağrım fazla normalde 7 nisanda doğumum ama sanki bayramda gelecekmiş gibi hissediyorum
Edanurylm Ekincek sıkıntı olmaz demi sizede sıkıntı dedi mi ne yapmamiz lazım tekrardan vitamin ilaçlarına başladık
Ekincek Edanurylm yok sıkıntı olacak bişey yokmuş bebekle alakalı dedi ben az yiyorum benden mi kaynaklı dedim ama sanmıyorum yapısı öyledir dedi
Zhra42 Ecemom_ hurma yiyorum ben ahududu çayı da içiyorum ama birşey yok bakalım vakti saati dolduğum da gelir
Edanurylm Hmdylvc anladım bende pazartesi günü gittim cuma tekrar gitmek istiyorum ama gitmekte istemiyorum bayramdan sonraya.kalsin istiyorum ne yapacam bilmiyorum karar veremiyorum
Hmdylvc Edanurylm doktor genelde haftada 1 e düşürmüştür kontrolü. Dilerseniz bayramdan sonra tam denk gelir. Devlette mi takiplisimiz özelde mi
Tugba0203 @Edanurylm 36+4 den merhaba geçen hafta kontrole gittiğimde karın çevresi 10 gün geriden geliyor dedi doktor bugün tekrar gittim ölçümler iyi değil geride dedi 2250 gram dedi riskli gebeliğe yönlendirdi beni ordada bebeğin küçük 37. Haftada doğuma alırız büyük ihtimalle 2 hün sonra tekar gel dediler nolacak bilmiyorum korkuttu doktorlar
Busetacir Tugba0203 ben de an itibariyle 36+4üm, bugün 2330 gr çıktı benim kız da düşük kilolu ama riskli falan demedi. Sağlıkla gelirler inşallah içimizi ferah tutalım
Edanurylm Tugba0203 evet bana da aynısını dedi normalde ilerdeydi bı anda öyle oldu bende çok korkuyorum ama riskli gebelik demedi normal doğum dedi ama takip etmemiz lazım eğer o ölçüde kalıyorsa sıkıntı dedi
Edanurylm Tugba0203 hep iyi düşünün benim 13 gün geri oluyor dediğine göre ama iki hafta önce gitmiştim sıkıntı yoktu bı bebek ilerideyken geri gidebilir mi çok saçma değil mi ben 34+6 da gittim 35+1 hesapladı 36+6 da gittim 34+5 hesapladı
BetulSahin5444 Benim sezeryan olacağı için doğumu tetikleyen tüm hareketlerden kaciniyorum 🤭37+4 aman kızım Gününde gel diye konuşuyorum her gün 😂Bayramdan sonra 2 nisana gün verdi doktor