Balbebek012 normal doğum 1 sezeryan dogum yaptim suan tekrar hamileyim Buda sezeryan olacak 4 normal dogumumu sorarsan erken doğum oldu ilk dogumum 32 haftalık 2 dogumum 34 haftalık 3 dogumum 35 haftalık 4 dogumum 36 haftalık oldu 5 dogumumda bebeğimin kalp atimi yavaşladı acil sezeryan oldum 27 haftalık kaybettim suan tekrar hamileyim Buda 36+3 haftalık ne zaman olur bilmiyorum suan acile gidiyorum sancim tuttu 🥹