minismom cok sagol canım gebelık kolestazı oldum 2. Gun karacıger enzımlerım zirve yapınca devamlı nst ye baglı yatırılıp takıp edıldım bebek hareketlerı azalmaya baslamıstı ertesi gun hemen amelıyata alındım erken dogdugu ıcın cok uzgunum sanki kendımı sucluyor gıbıyım elımde olmayan bır sey olmasına ragmen 🥹 kucuk dogmak zorunda kaldı