Ciceklerrrr Zeynepnur10 o konu hakkında pek bilgim yok benim ama sekreter bilgi veriyormuş birde mete hoca giriyorsa ücretli normal bir doktor girerse ücretsiz diye biliyorum yinede sormanıza fayda var
Bzm Ben Güzelyalı Hastanesi Celal ardıça gidiyorum. Memnunum. Ücret 1.250 olması lazım. 5 Ocak şehir hastanesi Yiğit Yükseli de çok övüyorlar.
Zeynep010 Feride_01 bende yeni gebeliğimi öğrendim ama güzelyalıyı da düşünüyorum oranın doktorları da iyi
Feride_01 Zeynep010 bende yeniyim 4+4 Şuan güzel yalıda kime gittiysem 5 dk konuştu gönderdi içime sinmedi hastahane güzel temiz ama doktorlar aydınlatmadı altınkozada Hasan ipeğe gidicem evime de yakın