Bsrabzkrt bana da dua eder misin geöen hafta düşük ysptım pcos var klomen kullanmıştım tuttu kese oluştu ama gelişmedi 6+5 haftada düşük yaptım doktor diğer Ay adet olunca gel dedi
Ciciii inşallah sana fa en kısa zamanda hayırla kolaylıkla nasip olur insan çok üzülüyorum ama sıkma canını nasibi olduğunda gelecek dünyaya 🥺🥺