Eminegzel yani onlar prosedür gereği salmak istemiyor zaten ilaç vermeyecekse benim ve bebeği de sıkıntıya sokmayacaksa evde olmam ben de kesinlikle evde olmayı tercih ederim çok kısa yürüyorum yemek falan yapıyorum yine canım çok sıkılıyor yoksa duramıyorum hep yatakta şimdiden bunaldım umarım bir an önce 38. Haftaya falan gelirim