annim_803 onlar da 30lu haftalarda yapıyor, aslında şöyle başladı ben özele gidiyorum kanamam oldu çok çok az ve doktora yazdım hemen gel dedi gittim nst yaptı sancı çıktı biraz sıvı desteği verelim dedi tekrar nst yaptı düzenli çıktı sonra bana yatış verdi 1.5 gün yattım ilaçlar ciğer geliştiriciler vs sonra bunlar geçmeyince tekrar başlayınca başka bir doktor görsün diye devlete gidip dururum anlattım hemen nst çekti ilgilendi doktor çok tatlıydı 2 gün sonra yani bugün için gel nöbetten çıkmadan göreyim seni dedi gittim kontrol etti beni bebişi ne olur ne olmaz diye yine nst yolladı ama yine sancım yüksek çıkmış yatırmak istedi sancı dedim ağrı hissetmiyorum karnım taş gibi oluyor ve beni sanki böyle tutup aşağı çekiyorlar yumruk sıkıp bırakma gibi o olduğu zaman sancı kasılmaymış