ReyhanBozdemir doktorum bana kordon dolanmasinda illaki sezeryan yapıyoruz diye birşey yok boynuna 2 3 kere dolanmış bebeklere de normal doğum yaptırdığımız oldu, o anki durumu baz alıyoruz demişti. Kuzenimin çocuğuna da dolanmıştı yine de denediler ama yukarda arkadaşın dediği gibi 7 cm aciklik olmasına rağmen bebek aşağı inemedi fazla dolandığı için 7cm açıklıkla sezeryana girdi