ReyhanBozdemir ben hemşireyim kuzum. Kordonun içinde özel bi jel var(adını unuttum) o jel sayesinde kordon dolansa bile problem yaratmaz. 5 bebekten 2 snde kordon dolanıyor zaten. Bu çok rutin ve normal bi durum. Ama eger boynunda 4 tur döndüyse o zaman sıkınlı olbilir. Dr aslıhan yazıcıoğlu var. Onun doğumlarına bak istersen. Çoğu bebek kordon dolanmasıyl doğuyor. Senn doktorun bahane aramış sezeryan için:):)