Elisaburcu Kızlar tam 32. Haftadayım bebeğimin kilosu 1560 sizinkiler ne durumda doktorum gelişimi biraz geriden geliyor dedi ama cogu yerde normal diyor cok kafam karıstı
Alpgmz Elisaburcu kilodansa doktorlar zayıf olmasıni daha çok istiyor benim bebeğim de aşırı iri moralim çok bozuk şekerim de var şekerden etkilenmis dediler 2300 kg🥺 keşke zayıf olsaydıkk
Ecemom_ Elisaburcu 32+1 de 1775 gramdı. Burada okuduğum kilolara göre azdı ama her bebeğin gelişim periyodu kendine has. Zaten asıl 32 34 den sonra kilo almaya başlıyorlar
Sedakrt Elisaburcu cinsiyetiniz ne? Kız ve erkek bebek arasındada farklılık olabiliyor. Ben tam 32 de gittiğimde 1920 çıkmıştı. Önceki doğumumdaki çocuk kilosunu sordu ama az olduğu için mi niye sordu anlamadım
Zarifbblog Elisaburcu beslenmene kaşar peyniri ceviz süt yoğurt portakal tahin falan ekle canım toparlarsın Allah’ın izniyle. Ben de 31+0 da gittiğimde önde dediler suyum da fazla çıktı şekerden süphelenip kan şekerime baktılar normaldi sanırım bebek iri anasına çekmiş bende kiloluyum maalesef 🥲 sağlık olsun inşallah
Zhr_mom1 Alpgmz merhaba kendnz demi kilo aldnız. Şekerşm yok ama benmde bebğim iri ve haftasna gçre önde suyumda azlma sınırdaaa olma drmu var erkemcdopjm olblr dedi yrn kontrol var sizde doktor ne dedi önerisi be dğum planını konştnz mu🥹 korkuyorm bnde birşy olr die
Derya034 Alpgmz Bence iri bebek daha iyi oluyor giydirmesi bakması benim oğlum 4.500 doğdu tosundu valalha kız çok iyi oluyo bee
Ysmckmk12 Benimde bebeğim zayıf 32 haftada 1900 dedi doktor zayıf dedi yani her beden farklı bebek farklı bence hiç takma kafana benim bi oğlum var 2900 doğdu hemde erken doğumdu şimdi 5 yaşında yaşıtlarından da çok çok üstün kilosu boyu
Lleeyyllaa Ysmckmk12 32 haftalık zayıf mı dedi şaka gibi . Bugün 32+0 olduk doktora gittim biraz önce kilosu 1900 gram dedi haftasına göre önde gidiyor dedi. Hangi doktora inanalım şimdi
CerenDF Lleeyyllaa 32. Haftada bana da 1900 küsür dendi önde gidiyor dedi doktorum aynen hangisine inanalım
kbraiskliii 32 haftalarda herkesin kafası karışık sanırım 🥹 32 haftada bizede 1550 gram dedi tabi ben hemen girdim forumlarda okudum çok az geldi doktorum ise normal buluyor 🤷🏻♀️
Moomtoobee kbraiskliii aynen öyle 32 de bana da 1760 dedi normal diyo ama az geldi burdakilere göre şimdi 35 iz bakalım 2500 ü buldu mu merak ediyorum ama okadar almamıştır sanırım 😐
Alpgmz Zhr_mom1 kendim 77 kg ile gebe kaldım şuan 32+2 haftalığim 4 kg almışım şeker de gebelik başında çıkmıştı öncesinde insulin direncim vardı o sebeple erken kontrol ettirdik
Prensess33 Elisaburcu 29.haftada 1440 gr.di şuan 31+1 olduk merak ediyorum bende beslenmeme çok dikkat ediyorum
Alpgmz Derya034 benden çok iri bebek isteyen yoktur sanırım daha önce oğlum 900 gram olarak doğdu çünkü 🥹 ama şekerden dolayı iri olmasını istemiyorum malesef akciğerleri yeterince gelişmiyor 4 kg bile doğsa kuveze girme ihtimali var malesef
kbraiskliii Moomtoobee En güzeli doktorumuzu dinleyip ona göre içimizi ferah tutmak galiba ☺️ Bizde 33+5 olduk Çarşamba günü kontrolümüz var kendimi kaşara boğdum bakalım ne kadar fark etmiş☺️
Lleeyyllaa CerenDF Yani ultrasonun annenin karşısında bulunan ekranda ölçüm sırasında bende takip ediyorum karın baş bacak boyu ölçümü 33 hafta gibi çıkıyordu . Doktorumdan da genel olarak memnunum hatta bulunduğum yerde herkesin bilip memnun kaldığı bir doktor. Her biri bir şey söylüyor