Eminesentepe1 zipircik benimde öyleydi hep kız kız dediler bütün belirtiler falan ama doktor şak diye gösterdi kaç haftalıksınız siz
Eminesentepe1 zipircik bende 15 haftalığım yok erkek benimde burdakiler falan hep kız demişti ama doktor erkek dedi gördük de yani net bi şekilde pipi yi 🤷♀️
SuEr_Tu1512 Eminesentepe1 Erkek dediği, bacak arası fotoğrafı falan var mı acaba? Varsa bir atar mısın
Eminesentepe1 SuEr_Tu1512 ne dedi peki bişey söylemedi mi, bacak arası da boş gibi ya sanki ben bişey göremedim çok ta anlamam ama kız gibi duruyor
SuEr_Tu1512 Eminesentepe1 Söylemedi işte pipi diyemiyorum dedi, 2 hafta sonra gel bakalım dedi 🤦♀️ Gönlümden kız geçiyor, 1 oğlum var inşallah öyledir 🤲🩷
Eminesentepe1 SuEr_Tu1512 inşallah yaa boş gibi ama bacak arası ya hayırlısı sağlıkla olsun inşallah:)