Eminesentepe1 zipircik ben de postu görünce tam yazacaktım keseniz bnmkiyle aynı ver kzı demişti burda çoğu kişi ama erkek cktı diye öğrenmişsiniz bile :)
zipircik Rusapolat ben öğrenmedim görümceme yazdı kağıt verdi balon patlattık erkek ama bacak arası görmedim
zipircik Eminesentepe1 valla hala inanamıyorum o kadar kız dediler ki hem çevrem hem burası inan inanamıyorum acaba değişir mi diyorum
Eminesentepe1 zipircik benimde öyleydi hep kız kız dediler bütün belirtiler falan ama doktor şak diye gösterdi kaç haftalıksınız siz