deletenmom1841 doğru diyosunuz benim önceden gittiğim doktorla birebir dahi görüşemedim ilgilenen hemşiresi vardı onu arardım o doktora iletirdi.benim için çok yabancı bi konu değil yani😊 benim tup bebek zaten nasip olursa bi aksilik olmazsa sezeryan olacak. Hayırlısı olsun insallah