Nurnur2 Esnef vazgeçtiğin yerde sizi motive ediyorlar bir de ebeden daha çok ablam gibi oldu kısa sürede ☺️
KLORAKHANIM Nurnur2 allah saglıkla büyütmeyi nasip etsin bende ssvd düşünüyorum 2 dogum arasında ne kadar süre var 🙂 sizi yormayacaksam merak ettim
Nurnur2 Esnef Instagram da birsezeryanhepsezeryandeğildir sayfası var size epey yardımcı olacak bir sayfa
Esnef Nurnur2 takip ediyorum sanırım bnm bi de 10 yıl olcak ara inş iyi bi dr a denk gelirim kimsem yok burda ssvd olsa bnm için o kadar iyi olcak ki Rabbime sığındım artık ilk doğumum cok kotuydu kabus gibiydi😔
supermom__ Nurnur2 peki önerir misiniz ilk doğumum acil sezeryan ile bebeğim alındı 2. Olacak 2 yıl var arada yapabilir miyim diye çok düşünüyorm sezeryanda bile feryat figandim çok ağrım vardı 10 günden önce kendim kalkamıyordm Normal doğuma dayanır mıym 😄
Nurnur2 supermom__ yani ben pişman değilim ve daha hızlı toplanıyorsunuz içinizde normal doğum yapma isteği kaldıysa denemelisiniz denemeden bilemezsiniz yapıp yapamayacağınızı 😊 bu arada sezeryan sebebiniz nedir
Nurnur2 KLORAKHANIM doğum aslında anne ve bebeğin işi ebe ve doktor destek oluyor ki her kadına doğurma özelliği fıtratı verilmiş sağlık sorunu olmadığı sürece neden yapılmasın ki 😊
Nurnur2 Bemet62 ben geç tanıştığım için ebemle 10 bin verdim İnstagram da Elazığ doğuma hazırlık sayfası var ordan ulaşabilirsiniz 🙂
KLORAKHANIM Nurnur2 aynısını düşünüyorum her varlık dogurabilecegi canlılar taşıyor bedeninde hatta be hatta desteksiz doğum yapan nenelerimiz bile var 😍
Nurnur2 Esnef Oo sizin epey olmuş tabi ön muayeneye göre karar veriliyor sezeryan yerinin kalınlığı önemli
gecegunduz Nurnur2 ay Maşallah 🥲sağlıkla büyütün kızınızı bende ilk doğumun sezaryendi ikinci normal istiyorum İnşallah her şey yolunda gider kolay doğumu olur herkesin bize de Dua edin lütfen 🥰
Nurnur2 gecegunduz teşekkür ederim ☺️ inşallah sizde kolaylıkla normal doğumla kucağınıza alırsınız 😊