Nurnur2 maşallah ne güzel ve hızlı bir doğum olmuş Allah evladınızı size bağışlasın göz aydınlığı olsun. Kaçıncı hafta da doğum yaptınız ve 40 + 4 te bekleyen bu kardeşinize biraz moral , tavsiye verir misiniz , sırf doğum kendiliğinden başlasın diye bekliyorum hastaneye gidip zorla dogurtulmasini istemiyorum ama bedenen de çok yoruldum , yalancı sanc pek bi çektim.