Ranni aynen bende ya yani saçımı kestirsem ve Allah göstermesin bi şey olsa dicem ki saçımı kestirdiğim için oldu çok abartı belki ama işte ananemler annemler öyle inandırmışlar😅 . Makas bıçak kimsenin elinden almam mesela almak zorundaysam da üstüne püüüh yaparım tükürürm anca öyle kullanabilirim diğer türlü derim ki kesin kavga edicez 😂😂