bridetobe hayırlısı olsun.özelde yaptırmanın maksadı o aslında.ilaç vs raporlu değilse yapılmalı.Ben kızıyorum yapmayan merkezlere,tamamen ticari yaklaşıyorlar.Neyse önemli olan tutması.Artık hiç birini düşünmesin,sağlıkla güzel haberi alsın inşallah