momkrm19 Busra2013 yaa seninle aynı durumdayım 8-9 da n’oluyo bu hızla giderse kocaman olurum diyordum , pazartesi 12+ lara geçiyorum şuan bişey yok gibi . Ya da biz mi alıştık ki 😅yine de pantolonların düğmesini açık giyiyorum
Busra2013 momkrm19 yok o kdr buyuk degildi ama gozukuodu yani bende korktum dedim dugun var yazin 5.6 ayliken fena olurum dedim birden kuculunxe korktum
Talentedmom Busra2013 kimse hamile olduğu anlamıyor ilkinde erkekti çok belli oljyordu karnım sivriydi bunda kız daha yaygın
Melekmray Benim ilk gebeliğim 13+5 kilo almayı bırak 1 kilo vermişim 😂 göbeğimden hiç gitmedi ama akşamları şişkinlik hissediyorum gözle görülür büyüme yok 52/53 kiloyum 🫠
Busra2013 Talentedmom attim size ama 6 haftakigi attim bide 9 haftalik var suanki haftamdan yok pazartesi gidicem 9 haftalik anlarsaniz atim
Sinosanneoluyor2025 Kızlar bizde 13 deyiz MAAŞALLAH SUBHANALLAH 🤲🏻❤️🧿 kontrollerde doktor bastırıyor mu çok karnınıza ? Of ben çok korkuyorum öyle olunca
Sinosanneoluyor2025 Busra2013 Kızlar bizde 13 deyiz MAAŞALLAH SUBHANALLAH 🤲🏻❤️🧿 kontrollerde doktor bastırıyor mu çok karnınıza ? Of ben çok korkuyorum öyle olunca
KLORAKHANIM Kalbimde doktora girmedim hala yarın gidicem bakalım ben keseyi de görmedim beta ya da baktırmadım yarın ilk kez gidiyoruö haber veririm