Busra2013 Kizlar gobusler ciktimi az bucuk ikinci gebeligi olanlara soruyorum ozellikle benim cikti bole cok az dusta otururken onumu gormuodum ayakta flnda gozukuodu 1 haftadir gobegim yok sirtima yapismis gibi sizin ciktimi ciktiysa fotolayalim :)
Selim_Alparslan Busra2013 selam 👋 biz 13+5 haftalığız. Benim gastrit ve reflü sorunum olduğu için karnım 6 7 aylık gibi maalesef. Sanki doguracakmisim gibi hissediyorum Allahim 🤢
KLORAKHANIM Busra2013 ilk gebeligimde 14. Haftada dolmuşta bana yer vermişlerdi (yaz ayına denk gelmişti zaten gebeligimin başları) Şuan 6+1 henüz bir şey yok zaten 0 göbegim ben çıksa net anlaşılır. İnşallah bu sefer yavaş büyür 🙂
petronix Busra2013 Merhaba benimde ikinci gebelik 15+2 olduk kıyafetle belli bile olmuyor. Ben az bişey çıktığını görebiliyorum sadece.:)
Busra2013 KLORAKHANIM haha yok o kdr erken buyumesin zatne ben sadece biraz cikmisti birden kaybolunca korktum
Selim_Alparslan Busra2013 canım özellikle yemeklerden sonra oluyor ya hiçbir şey yiyemiyorum napacagim bilmiyorum 😣
Selim_Alparslan Busra2013 bu haftalarda daha gobek çıkmaz ya bebek ne ki limon kadar bir şey. Şişkinlik ve gazdan dolayı cikiyor canım:)
KLORAKHANIM Busra2013 aaa ben sırtıma yapıltı kısımlarını organların sandım kız mecazi olarak. Şişkinlik oluyor başlarda sonra geçiyor gerçek göbeğe dönüyor bebek oldugu zaman oturunca da kalkınca da önünü göremiyorsun 🥹
Busra2013 Talentedmom ne guzel benimde ole gec cikar insallah ben postu cikmisti birden kucukdu ondan actim 😀
Busra2013 Selim_Alparslan benimde ole sisiyorum midem sisiyor nefes alamiyorum gogsumde carpinti gibi bisi oluo birden
Busra2013 Selim_Alparslan orasi ole tabi insallah gec cikar yazin dugunlerimiz var iki kardesimin 6 aylik oluom biraz kucuk gobus olur insallah😂
Talentedmom Busra2013 kimse hamile olduğu anlamıyor ilkinde erkekti çok belli oljyordu karnım sivriydi bunda kız daha yaygın