Anonim2828 ultrasonla baktı kadın doğum dr u o ilk farketti sonra ürolijiye ben randevu aldım idrar kültürü verdim 3 günde çıkıyo sonra tekrar usg ile bakıldı sol bobrek 1. Sağ böbrek 2. Evreymiş hamilelikte olabilirmiş 3. Evre olur beni daha fazla zorlarsa stent takılcakmış yani bu gebelikte yaşamadığım şey kalmadı çok şükür hamdolsun hayırısıyla atlatıp 38. Haftaları gorebilsem🤲🏻