Anonim2828 21. Haftadan beri oluyor 30. Haftadayım şuan. Bebiş başlarda kafasını kanala dayamıştı o yüzden oluyordu şimdi poposunu dayadığı için oluyor. Kasılmalar artıp rahim ağzını kısaltmasın diye magnezyum, kalsiyum ve progestan kullanıyorum. Bi de çok fazla hareket halinde olmamaya çalışıyorum. Doktorum geçen hafta nstye bağladı ama oradayken hiç o sertleşme olmadığı için sancı çıkmadı. Yine de doktorum kasılmalar yarım saat içinde üst üste 5-6 defa olursa, kasılmaya ağrı eşlik ederse ve sonrasında bebek hareketsiz olursa hiç beklemeden gel dedi. Bu arada 30. Hafta civarı artık yavaş yavaş başlaması günde dört beş kere olması falan normalmiş ama benim çok erken başladığı için biraz daha dikkat ediyoruz. Siz de ihmal etmeyin doktorunuza söyleyin bi